ogłoszenia dodaj obiektkontakt

drzewo noclegów

Ferie Karkonosze - Ferie w karkonoszach

Ferie Karkonosze [2049]

Dłuższa przerwa od nauki szkolnej to długo wyczekiwany moment w życiu każdego ucznia. I problematyczny okres dla rodzica. Zapewnienie rozrywki na dwa tygodnie nie jest łatwe, z urlopem ciężko, a na zimowisko nie każde dziecko się nadaje. Zresztą koszty takich zorganizowanych wypoczynków są dość wysokie. W podobnej kwocie można zmieścić się wyjeżdżając z całą rodziną np. w góry na kilka dni. Na stronie www.szukamnoclegu.pl zamieściliśmy ogłoszenie i niemal natychmiast posypały się propozycje ferii w Karkonoszach. Wybraliśmy przytulny pensjonat blisko wyciągu i wypożyczalni. To było dla nas bardzo ważne, bo nie musieliśmy wozić ze sobą całego sprzętu. W Szklarskiej Porębie czy Karpaczu jest mnóstwo wspaniałych wypożyczalni, które oferują markowe narty i serwis. Nasz najmłodszy syn trochę się bał, ale od czego są instruktorzy? Daliśmy go pod opiekę w szkółce i z radością patrzyliśmy jak pokonuje trasę dla dzieci. W przyszłym roku spróbujemy na trudniejszej nartostradzie. Mieliśmy szczęście, bo zima była piękna, było mnóstwo śniegu, wszystkie wyciągi były czynne i mogliśmy całe dnie spędzać na stoku. Popołudnia zaś poświęcaliśmy na spacery i zwiedzanie zabytków, których w Karkonoszach jest bardzo wiele - ruiny zamków, dworki, pałace to nasze ulubione miejsca. Wybraliśmy się także na wycieczkę w góry, które o tej porze roku prezentują sie oszałamiająco. Przywieźliśmy wspaniałe wspomnienia i zdjęcia, które zawsze będą nam przypominać o najlepszych feriach!

Zobacz również

Jeśli chciałbyś umieśćić link do tej strony, poniżej masz gotowy kod.

ONLINE 27 (2) licznik: strona główna | mapa strony | kontakt | dodaj obiekt | Panel klienta
    Strona wygenerowana w 0.033 sek.